Saltwater River - Reisverslag uit Saltwater River, Australië van Sarah Joosten - WaarBenJij.nu Saltwater River - Reisverslag uit Saltwater River, Australië van Sarah Joosten - WaarBenJij.nu

Saltwater River

Door: Moi

Blijf op de hoogte en volg Sarah

02 November 2014 | Australië, Saltwater River

Hallo allen!
Hier een berichtje!
Na mijn eerste vlucht kwam ik aan in Seoul (Korea) waar de sfeer meteen anders was, wat mij deed denken aan de reis door Azië. Op het vliegveld liepen mensen rond in speciale kleren, ik weet alleen niet waarom :).
Daarna door naar Sydney en hup naar Hobart (Tasmanië) waar ik na een lange tijd weer een bed zag, woehoe!.
Ik praatte natuuurlijk mijn eerste nacht alweer in mijn slaap tegen de mensen die op dezelfde kamer sliepen... Ik werd wakker van mezelf en dacht toch echt dat ik in gesprek was met degene die mij de volgende dag op zou halen. Haha.
De volgende dag werd ik dus opgehaald door de zus van Cynthia (eigenaresse van de plek waar ik nu zit). Ze liet mij al rijdend de bosbranden van een tijd geleden zien. Enorm hoe zwart de bomen waren en toch nog leefden, en de verhalen die er waren over de mensen en hun afgebrande of juist niet afgebrande (wat een wonder was) huis. Bosbranden zijn hier merkbaar realiteit wat wij helemaal niet kennen...
Na een reis van bijna drie dagen kwam ik dan aan op de plek van bestemming voor nu: Saltwater river!
Ik slaap in een caravan met een groot bed :). Als het regent heb ik lekkage boven mijn bed en als het hard waait vraag ik mij af of ik een vliegende caravan kan besturen maar verder alles goed!
Mijn dagen bestaan met name uit werken in de ochtend; grasmaaien, kak harken, klusjes rondom het net gebouwde huis, hekken maken, rondjes over de wei met de auto en sleep om mest te verspreiden en natuurlijk dieren voeren.
In de middag houd ik me bezig met de paarden. Sommige paarden zijn weinig bekend met rijden etc. Een aantal anderen zitten aan de senioren kant.
Ik probeer elke dag te oefenen en lees mij suf en kijk een zooitje dvds die ik van Cynthia krijg. Daarnaast hebben we al best veel aan hoefbekappen gedaan. Goed voor de ervaring (maris :))!
Verder word ik overal mee naartoegenomen, wat een aardige mensen hier!
Waar ik nu nog op wacht is het beter worden van het weer. Het slaat soms enorm om, het is vandaag echt koud geweest met veel wind :(. En in Nederland is het nog wel zo warm! Lekker hoor! Geniet ervan!
Tot later. Smak

  • 02 November 2014 - 07:09

    Sarah:

    Ps. Ik ben al de hele middag bezig om de fucking foto's te uploaden en hij valt steeds uit dus sorry, 6 foto's ipv 26...

  • 02 November 2014 - 09:29

    Joyce:

    Leuk bericht Saar!! Xxxx

  • 02 November 2014 - 11:11

    Constance:

    Joehoe Sarah! Wat een ruimte daar! Misschien moeten we met ons allen maar daarheen komen?

  • 02 November 2014 - 19:53

    Fleur Leeflang:

    Hee Saar,
    Leuk om te lezen en te weten wat je allemaal doet. Klinkt indrukwekkend en goed.
    Liefs

  • 02 November 2014 - 19:59

    Fianne:

    Jaaaaaaa een blog!!!:D Cool allemaal, mooie palomino!! Wordt je nu een Anita met je caravan? Of meer een hippie..Al een handsome cowboy gespot haha:P Xxx

  • 03 November 2014 - 07:31

    Ellen:

    Hee lieve Saar! Wat leuk om wat van je te horen! Klinkt allemaal heel anders dan je baan in Amsterdam haha. Geniet ervan!!! Liefs, xx Ellen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Saltwater River

Sarah

Knol crossen

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 4628

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 19 Februari 2015

Start

Landen bezocht: