Verhaaltje - Reisverslag uit Berowra, Australië van Sarah Joosten - WaarBenJij.nu Verhaaltje - Reisverslag uit Berowra, Australië van Sarah Joosten - WaarBenJij.nu

Verhaaltje

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Sarah

10 Februari 2015 | Australië, Berowra

Hola!
Hier weer eens een berichtie.
Bedankt voor de leuke en lieve reacties!

Hier gaat het goed. Tot 2 weken geleden zat ik in Byron Bay. Wat was het daar leuk! Het hostel zat aan het strand, net uit het stadje vandaan waardoor het lekker rustig was en gezellige mensen.
Hier wat hoogtepuntjes.
Om 5.00 opstaan om de zonsopgang te zien in het meest oosterlijke puntje van Australië (bewolkt, lekker dan).
Dolfijnen aan de kust gespot! Het was te ver omlopen om bij de zee te komen, anders wist ik het wel.
Een auto huren waarmee we onder andere naar watervallen (zie de foto's aaaa) en Nibbin zijn geweest (plek waar je drugs kunt krijgen, enorm spannend voor een Nederlander).
Yoga, yoga en yoga. Strand, drankje, strand, zon, stapje, strand, zon, zee, en strand.

Daarna ben ik met de nachttrein naar Sydney gegaan. Wat een kriem, ik dacht dat ik in een ander land was. Ik heb geen oog dichtgedaan.

Op mijn nieuwe plek is het goed! Leuke mensen en lieve paarden en honden.
Vorige week was het Australiëdag. De mensen waar ik nu zit hebben oude auto's waarmee ze op australiedag de stad in mogen. Cool.
De dingen die ik hier zoal doe zijn lessen volgen, verven, kakscheppen en klussen op het erf. Tussen het klussen door heb ik twee slangen de hand geschut, aaa. Eentje was lichtblauw met een gele buik. Daar wil ik wel een tasje van. Ahh nee hoor slangie.
Ik heb voor het eerst geoefend met een paard naast de quad, dat is nog niet zo makkelijk! Haha.

Vrijdag vertrek ik naar Sydney stad om daar nog wat rond te kijken en vooral mijn laatste dagen op het strand te liggen. 18-20 februari vlieg ik namelijk alweer terug!!
Ik heb veel zin om allen weer te zien! :)

Ik heb een zooitje foto's, ik plaats nu alleen wat foto' van mijn mobiel maar als ik weer thuis ben, achter een vaste pc, zal ik nog wat meer foto's op het web gooien.
Tot snel alweer!! Kussen


  • 10 Februari 2015 - 10:59

    Fleur:

    Lieve Saar,
    Geniet van je lekkere laatste lange week. Geweldige dingen maak je mee en wij wachten je terugkeer op het landgoed met blijdschap in ons hart af.
    Liefs,
    Fleur

  • 10 Februari 2015 - 11:10

    Ellenpenken:

    JEE JE LEEFT NOG. Betekende natuurlijk dat je het heerlijk hebt hihi. TOT SNEL WHEHOO! X

  • 10 Februari 2015 - 22:09

    Constance:

    Alles op een rij: je plaatste precies één bericht per maand.Hihi. Een echt pc mens!
    Maar we hebben via Skype en What's app, vaker contact dan wanneer je in Haarlem woont....
    Fijne tijd daar nog en tot de 20ste! Kannie wachte

  • 10 Februari 2015 - 22:29

    Wil:

    Hey lieverd,
    Lekkere tuinbanken hebben jullie daar en wat een aardig nieuwsgierig gezelschap zeg!
    Lijkt me naast het huis ook wel een Crocodile Dundee vijvertje....

    Heb het nog fijn de laatste dikke week!
    Nog 10 dagen, jahoe, ik ga aftelluhhhhh haha.
    Dikke Hug,
    Paps

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Berowra

Sarah

Knol crossen

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 1726
Totaal aantal bezoekers 4623

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 19 Februari 2015

Start

Landen bezocht: