Verslagje - Reisverslag uit Saltwater River, Australië van Sarah Joosten - WaarBenJij.nu Verslagje - Reisverslag uit Saltwater River, Australië van Sarah Joosten - WaarBenJij.nu

Verslagje

Blijf op de hoogte en volg Sarah

12 December 2014 | Australië, Saltwater River

Hallo!!
Hier weer eens een berichtje :)
Hoe koud is het in Nederland? Heel koud?
Hier alles op goed. De afgelopen weken heb ik bij Cynthia doorgebracht. Vorige maand had zij een paardenevenement (Equitana) waar ze een stand had voor het verkopen van haar hoofdstellen etc. Ik ging samen met een Duits meisje (Nele) voor haar paarden zorgen en orders van haar shop verwerken in de week dat zij weg was.
Naast het uitvallen van de elektriciteit (zonnepanelen heuy), het kapot gaan van de elektriciteit in de caravan omdat ik in mijn slaap weer ging wandelen, het uitvallen van haar trekkertje, het loslopen van de kat die niet los mocht en het kreupelen van een paard ging alles topper! haha.
Met zijn drieen hebben we ook nog wat toeristen dingen gedaan en Nele hield van wandelen, ik ben ook maar eens meegeweest. Dat hebben mijn benen geweten, bergwandelen is toch niet zo echt iets voor mij :)
De tijd gaat zo kneiters hard als ik terug kijk, ik zit hier al bijna 2 maanden aaa.
Ik ben nog steeds veel bezig met het lezen van boeken maar heb nu wel zo'n beetje de boeken gelezen die ik graag wilde, en dat is maar goed ook want woensdag vertrek ik naar het vaste land :).
Na 2 maanden vond ik het tijd voor wat nieuws en dat heb ik gevonden, in Eden (tussen Sydney en Brisbane in). Ze hebben zes peerden en volgen bepaalde mensen in de knolhobbelwereld die ik zeer interessant vind :) (o.a., voor de paardenmensen, Alexander Nevzorov).
Ik heb er super veel zin in! En zal de kerst in de korte broek rond huppelen want daar is het dus echt lekker warm. Hihi. Maar eerst nog morgen naar de historie luisteren van de engelse gevangenen die hier vroeger werden opgesloten. En natuurlijk een beetje mijn verjaardag vieren!
Wie ik hier ga missen is denk ik het schaapje. Ik ken weinig schapen maar zij is mijn lievelings, ze komt voor knuffels! Ik wil ook een schaap.
Dit was het wel weer even voor nu! Ik ga proberen wat leuke foto's te uploaden, hopelijk gaat dat deze keer lukken. Zoek de baby in de buideltas :)
Fijne kerstklokjes, belletjes en kerstkilo's na al dat getafel.
X

  • 12 December 2014 - 09:46

    Joyce:

    Sarah wat een leuk stuk om te lezen. En wat een heerlijke gedachte om met kerst in een korte broek te lopen! Zet em op mop! Xxxxxxx

  • 12 December 2014 - 12:00

    Ellenpenken:

    Kerst in korte broek! JALOEEERS! Heerlijk om te lezen Saar, dikke kussen!

  • 12 December 2014 - 14:43

    Wil:

    Ja, haha in korte broek doen we hier maar niet Sarah, bbrrrr met windkracht 9.
    Dan blazen ze weg die blote benen...... mooie kiekjes hoor.
    Dikke sschmakkerd

  • 12 December 2014 - 17:30

    Loes:

    Hey Saartje, op naar het volgende avontuur. Gelijk heb je meid ben erg benieuwd hoe het daar bevalt. En... Kerst in bikini klinkt helemaal niet zo slecht!!!! Goede reis alvast!!

  • 13 December 2014 - 20:58

    Fleur:

    Dank voor het leuke verslag, ik denk vaak aan je. Het ziet er prachtig uit daar,kan ik zien op de foto's.
    Liefs uit de Waterlandse blubber.
    Veel plezier.

  • 17 December 2014 - 12:55

    Josje:

    Hey Saar! Dat klinkt alsof je het erg naar je zin hebt, super. Ook leuk dat je na 2 maanden weer bij andere mensen aan de slag kunt. Spannend om te zien hoe het er daar straks aan toe gaat. Foto's zien er prachtig uit. Have fun en hele fijne dagen tijdens de kerst in de zonneschijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Saltwater River

Sarah

Knol crossen

Actief sinds 06 Okt. 2014
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 4620

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2014 - 19 Februari 2015

Start

Landen bezocht: